Friday, August 15, 2008

Let's do a little recap

From Gfm

(0^~^)<「あたし明日ねお仕事で阪神対巨人戦行くんだよ」て言ったら

( ^▽^)<ただの付き人でいいから連れてって

(0^~^)<って言われました
Yossi: " When I said 'I'll be at the game between Giants and Hanshin for work tomorrow', Rika said 'If it's alright to bring another person along, I wanna come.' "

DJ<(よっすぃに)今日は楽しいですか?
DJ : (to Yossi) Is it fun today?
(0^~^)<はい楽しいですねー
Yossi: Yes, it's fun.
DJ<今日は帰ったら梨華ちゃんに報告ですね
DJ: So when you get back, you're gonna report to Rika right?
(0^~^)<梨華ちゃんは悔しがってると思います
Yossi: Most probably she'll feel disappointed.



And before that (↑), Ayaka had said in her radio show...


アヤカ<2日連続梨華ちゃんの家だったですけれども
     1日目は3人だったんですよねよっすぃ~と梨華ちゃんと私で
I went to Rika's place for two straight days. On the first day it's just Yossi, Rika and me.
     よっちゃんはそのまんま梨華ちゃん家に泊まりまして
Yossi stayed over that night.
     私はワンちゃんも連れてっていたので自分の1回家に帰ったんですけれども
And I couldn't stay because I brought my pet dog along and had to go home.
     よっちゃんも1回ね梨華ちゃん家は出てるんですけれども
     あのもう荷物を置いてったのでほんと戻ってくる前提で出掛けてたわけなんですけれども
Although Yossi did leave Rika's place once during her stay, she would just leave her stuffs behind like she's coming back again.



That leaves me thinking....
Are they part-cohabiting now?

No comments: